138


(gammal bild, men ungefär så ser jag ut idag också)

Eftersom jag fortfarande är svullen och öm efter tandoperationen igår, så spenderas dagen i mjukisar framför vänner. Funderar på om jag borde gå igenom min garderob innan jag packar ihop mig och flyttar till storstaden, har massa konstig skit som man kanske kunde skänka till myrorna. För fast jag inte köpt något nytt på… 227 dagar, så har jag fortfarande massa kläder jag inte använder. Säger en hel del om hur mycket resurser vi slösar på att köpa nytt hela tiden.

Kommentarer
Postat av: hejregina

jag tycker den här iden är helt fantastisk! men vet inte om jag skulle våga själv.. :)

2011-12-14 @ 00:02:57
URL: http://hejregina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0