HURRA


jag fick den! jag fick världens bästa praktik!

Kommentarer
Postat av: jenny

GRATTIS! Heja dig! Gillar din blogg. Inpireras.

2011-11-10 @ 21:59:37
Postat av: jenny

INSPIRERAS skulle det ju vara. Ja du fattade nog. Nåja. Kan väl tillägga att jag går och ruvar på att följa ditt exempel. 0 nya kläder under 365 dagar. Men galet svårt när man som jag jobbar i klädbutik. Ändå vet jag att det bara är undanflykt.... Får se hur det blir.

2011-11-10 @ 22:03:20
Postat av: e

Tack så väldigt mycket! det värmde. Förstår att det blir ruggigt svårt med fina kläder runt sig hela dagarna, men man kan ju alltid ha mindre mål. Kanske halvera sin konsumtion eller så?

2011-11-11 @ 20:26:59
URL: http://ettarengarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0