193

Igår jobbades det för fullt. Irrade lite lätt förvirrat runt efter julklapps tips till en pappa... känns galet könsstereotypiskt, men jag hoppas att jag lyckade skapa en traditionell pappa. Kändes konstigt att shoppa även om det inte var till mig och egentligen så lånade jag bara, men det var ovant att springa runt i butiker. Upptäckte också att det mesta såg exakt likadant ut som det gjorde förra hösten. Det säger en hel del om våra sjuka konsumtionsvanor.



Det är antagligen lite omoraliskt av mig att arbeta med den här sortens projekt. Ha begäret är det jag vill förändra i samhället samtidigt som jag nu arbetar för att öka konsumtionen. Moraliskt omöjligt egentligen, men det är en hård bransch, vill jag få möjlighet att påverka och förändra måste jag nog spela spelet ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0