221

Jag har aldrig riktigt fattat grejen med marc jacobs, tycker att hans kläder är tantiga, osmickrande och ibland riktigt fula. Han gör fett snygga väskor däremot, och marc by marc jacobs förstår jag bättre, det är mer lekfullt och prestations löst. men överlag tycker jag att hans modeller ser ut som otrevliga överklass kärringar på crack, och det är inte så coolt som det låter. Kanske helt enkelt inte förstår mig på riktig "lyxiga" plagg, men ibland tror jag att det bara är ett sätt att lura rika tanter på pengar. Och det är ju ganska roligt det med....


marc jacobs snott från the fashion spot

däremot älskar jag Alexander Wangs kollektion, hej hej 90-tal på den. hårt, symmetriskt och vackra mönster. sportigt och etniskt på samma gång, det tycker jag är en spännande blandning, men han kunde ha skippat sjalen på huvudet. funkar inte alls för mig.


Alexander Wang också snott från the fashion spott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0