224

Jag ösnkar att jag fick en praktik snart, jag vill verkligen verkligen ha en inom modebranschen och jag vet att jag skulle göra ett jättebra jobb. skulle  jobba nästan ihjäl mig, måste bara få en chans. segt för mig att det är ca 100 000 andra som känner precis likadant. håller tummarna för att någon ska höra av sig i veckan, man vet ju aldrig.



jag vill förändra hur vi ser och pratar om mode, jag vill att det ska kritiseras och analyseras som alla andra kulturformer. jag vill att mode ska få komma in i finrummen att det ska bli helt accepterat av alla manliga män som sitter och rynkar på näsan åt det och att det blir ett slut på all oanlyserande och okritsik modejournalistik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0